onsdag, augusti 31, 2011

Livets Ironi.. igen



Mja jo så att.. Igår skrev jag ju det där inlägget om hur sur jag var över mina sk extra-kilon..eller mysfett..
Vilket fall som helst, som om det inte vore nog med att märka det själv o så utan nej, hemma hos mormor så spräckte jag så klart mina byxor!! När jag skulle sätta mig i en säng, så sprack dom!
Det tar jag inte som en komplimang däremot kunde jag inte annat än att både svära, skratta o bli lite chockad. Seriöst, såå mycket tjockare har jag ju inte blivit men det känns då verkligen inte bra.

Tur nog så hade mormor kvar nån klänning som faktiskt passade mig helt okej, egentligen lite stor men jag gillade den, en svart långklänning med snygg rygg.
Så den pyntad med nitbältet hade jag på mig sen när jag åkte hem iaf, tur att man inte var nån annanstans iaf =)

Nu kikar jag lite på Rockbjörnen, dumt namn med tanke på den illa rockmusik/band som är med.
Avesta-bandet som var nominerat gick med förlust.. No shit liksom!
Nä men visst kanske det kan vara liite tråkigt men som skrivet så tycker inte jag att dom är bra därav inte förtjänta av någon vinst, behövs lite mer då.

Imorgon blir det iaf Sala, hoppas att vi slipper regn och att allt går bra, tummarna hålls! =)

2 kommentarer:

  1. Haha, ursäkta om jag skrattar. Men kan inte låta bli att tycka att du är söt när du talar om att brallan sprack. Fick upp en bild i skallen.

    SvaraRadera
  2. jag bara skrattar<3 du är skönast och tar dig själv inte på allvar. Underbart<3

    SvaraRadera

♥ Your words against mine ♥