måndag, augusti 22, 2011

Raska steg mot tisdag


Jaha måndag och jag vaknade i en rätt okej tid för att vara jag. Väntade på samtal frå AF, vet egentligen inte varför, jag vart inget klokare direkt men mer konfus.

Det är verkligen inte kul att bli vidarebefodrad hela tiden heller och speciellt inte med tanke på att det oftast tar lång tid hos varje ny människa också.

Jaja bara hoppas att det mesta går bra nu igen då.

Annars har jag denna måndag suttit o skrivit om och filat på mitt CV, absolut inte det lättaste iaf innte enligt mig.

Det är svårt att skriva om de poistiva egenskaper och yrkesmål eller drömmar när man inte mår tipp topp och när man inte riktigt känner sig själv. Det blir extra svårt!

Men nu är det någorlunda okej. Eften en liten promenad så skrev jag det sista, hann rensa huvudet o fick en ny inblick.

Både mormor o Jonas tyckte iaf att det var okej så det tackar jag för :-)

Dammsugit o diska hann jag också med så nu kan jag lägga mig o glo film tills jag somnar o känna mig rätt nöjd.

Jag kan också tänka på annat :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥