torsdag, augusti 25, 2011

Halv-mani


Alltså idag har jag nog fasen hållit igång sen dess att jag vaknade, var ju lite trött i morse så det var nästan bara att rusa upp, hetsa i sig kaffe för att sen gå ned till lasarettet och där träffa min psykolog. Hon är verkligen underbar, det vart mycket tankar men mycket klarhet också.

Frikortet fick jag också, lite krångel men tillslut så.
Känns lite halvknasigt att veta att jag är så mycket på sjukhus så att jag kommer upp i detta belopp innan ett år men det e ju bra iofs, gratis nu ju :)

Jaja sen efter alla virrvarr på sjukhuset så blev det faktiskt en promenad till stan, solarium i en kvart och sen vart det promenad hem också. Jag har fasen gått en hel del idag o det känns redigt bra fast mina knän strejakde lite sista promenaden över till Konsum, då brände det verkligen i dem :/

Men men, städa, diska o lite tvättning vart det här hemma ist, känns som om jag blivit lite manisk nästan och kan vara därför jag heller inte kan sova, kroppen motverkar mina lugnande och trots att jag knappt ätit på hela veckan, så märks dom inte av.
Och som om det inte räckte med att städa o greja så kom jag ju på att jag skulle duscha av min fina gröna vardagsrumsmatta.. Det var ingen bra idé kan jag säga, när den väl blivit blöt så vart den skittung och tog upp hela badrummet.
Första gången på länge jag svor över att inte ha nån karl här hemma men sen löste jag det själv ändå så någon karl behövdes inte denna gång heller :) Hehe, hoppas bara den hinner torka någorlunda under natten så att jag kan ställa tillbaka tvättmaskin o kan duscha imorgon.

Nu ska jag försöka varva ned, är ganska speedad fortfarande samtidigt som jag ändå känner mig trött men imorgon kommer Samira hem och då vill jag iaf vara lite utsövd igen så jag orkar med alla hennes bravader :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥