tisdag, augusti 30, 2011

Lika bra att inse


Imorse gick det inte blunda längre, hösten är på väg och till den behövs kläder.
Jag gillar inte höst så mycket och definitivt inte vintern men jag kan inte göra något åt det.
Nu på morgonen bet jag iaf i det sura äpplet och kollade igenom lite av snuttungens kläder, se så vi har nån varmare jacka, fleecekläder etc.
Har skrivit en lista på vad som behövs köpas in och sorterat bort det som var litet.
Jag var visst duktig i våras också för så mycket var det ändå inte.

Lär dock ta mig ned till förrådet också, det är ju en historia för sig men jag tror att det ligger mer kläder där nere. Iom att jag inte kommer ned dit hur jag vill så vet jag inte. Jag har svårt att komma ihåg det som syns o finns när o det jag inte ser eller kommer åt finns just inte.
Fast ned i förrådet får bli nästa vecka när jag inte har busan kanske, lite enklare så.

Nu blir det mer kaffe, lite mer röjande o sen en dusch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥