tisdag, augusti 23, 2011

det var då typiskt


Var nyss o smorde in mina ben, glömmer det alltför ofta fastän det borde göra minst en gång per dag. I varje fall gjorde jag det nu o vad hittar jag då, jo blåmärken som sträcker sig ut efter smalbenen. Skum syn, alltså ingen runt eller sånt blåmärke utan från blodådrar man kan se o sen strålande ut.
Jag kan absolut inte komma ihåg att jag slagit mig sista tiden o speciellt inte på dessa två ställen i omkring samma tid.
Jag hoppas då att dom är borta igen för så fort det blir nå sånt här så blir jag faktiskt riktigt nervös över att det ska vara nå blodproppar igen.
Sist vart jag iofs bara svullen o det med råge.

Jag hoppas att detta är borta tills imorgon iaf så man slipper åka te sjukan för att ta prover, det kan ju säkert vara nå annat men det kändes ändå skumt och att det var just på båda benen också.

Lär ju i vilket fall visa sig hur det blir o så får jag komma ihåg att ha lite uppsikt troligen.
Jag som ändå är så duktig på att komma ihåg saker ;)
Skitkropp vilket fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥