tisdag, augusti 16, 2011

Natten med drömmen


I natt har jag fasen sovit, dock var jag trött när Samira väckte mig första gången. Jag kunde knappt hålla ögonen öppna men nu äre iaf bättre :-)

Drömt himla skumt dock, om att jag var på någon affär. En affär jag drömt om förut men nu var den lite annorlunda men det var samma konstiga känsla.

Sen hade dom som ett serviceställe eller vad man ska säga ist för systembolag. Man fick sms:a eller gå in via en app för att berätta vad man ville handla.

Jag bestämde mig för sambuca men sen gick jag runt med flaskan o kände mig tveksam.

Min morbror o hans familj var med också.

Drömmen var iaf konstig, eller egentligen kanske inte just drömmen i sig utan kännslorna som jag kände och som hänger kvar. Så är det med de flesta av mina drömmar. Sällan otäcka men ofta känslosamma på de jobbigaste vis.

Igår kväll för den delen så fick jag en kompis när jag satt på mormors trapp o rökte, en liten misse kom o kelade som bara sjutton men attans så han hårade. Vart liksom hår överallt!

Dock ville han med in också men det funkade inte men nästa gång jag gick ut så väntade han på mig :-) gosig katt men nu idag verkar det som om han är hemma hos sig själv igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥