tisdag, augusti 23, 2011

på tal om graviditet


Trött som ett as fortfarande men en promenad rikare. Tänkte ju gå iaf 5 km men det vart inte riktigt så långt men en skön promenad som avslutades nere på lilla butiken med lite mammasnack. Det var länge sedan.
Sjukt länge sedan jag hade Samira i magen, knappt så man kommer ihåg det faktiskt eller jo men ganska så diffust nu rakt upp och ned.

Innan promenaden kom Rickard upp med lite pengar som han var skyldig mig, det kändes bra fastän det inte var mycket, pengar behövs ju även om det är små.

För min del nu blir det snart sömn, pratar lite i telefon med Jonas nu, får se om vi ska ta en promenad in till stan, verkar  dock som om det blir på morgonen o då är jag rätt så död vanligtvis men får jag lite sömn så borde det ju gå an så klart.

Den som lever får se eller nå sånt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥