onsdag, augusti 24, 2011

Av flummig karaktär


Tänka sig att jag faktiskt kom iväg till konsum. Visserligen var det inget livsviktigt som skulle handlas men en promenad o sen att samtidigt handla kändes lagom för mig ikväll.

Jag har faktiskt lagat lite mat också, har inte ätit ordentlig mat på ett par dagar så det var väl dags.

Simpelt såsom makaroner och falukorv fick det bli o det passar mig så bra, rätt gott för att vara så enkelt.

Nu blir det film för min del, Pirates of the Caribbean - den senaste. Jag är väl inte sånt stort fan av filmerna. Dom går ju att se men jag tycker nog att dom är lite överreklamerade och samma lite med Johnny Depp. Snygg är han väl men han har varit fasen så mkt snyggare i andra filmer. Jag gillar egentligen hans skådesspel mer än utsidan. Förvisso så har han lite av samma karaktär i alla filmer.

Imoegon är det ett besök hos psykologen sonm står på agendan och vidare vet jag intte ännu. Kanske sola men det har jag klurat på varje dag o inte har det blivit mycket av det inte men kanske imorgon.

Dags att sova för jag har förhoppningar att kunna sova denna natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥