lördag, augusti 27, 2011

Fikusar omkring mig


Tänkte skriva från mobilen men tji fick jag, mobilen låg ju i vardagsrummet och nu när jag har Samira hemma vill jag helst inte ha den i vårt rum.
Inte för att jag vet varför jag "måste" blogga just nu o på en gång men ptja det kändes så.

Samira sover iaf sött, nedbäddad så fint i sin säng och på egen begäran, dock med hjälp av bästa Scooby Doo men det spelar då int emig nån roll, hon somna sött o verkar sova ännu mera sött.
Jag har haft fina Jonas här, vi har minsann druckit öl o tjålat om det ena o det andra.. Mesta om andra ;)
Jag fick reda på att jag skriver tydligen tråkiga sms :/ grejen e ju bara att när jag skriver "Hur mår du?" eller "Vad gör du?" så är jag genuint intresserad o undrar men oftast ser folk det som urtrist.. Jahapp tänkte jag..
Skrev ett sk "roligt" sms men inte fasen fick jag ett svar.. Det var den dissen ;)

När vi hade skoj, jag fick flytta min finaste fikus också.. så inte Jonas vart för närgången o knuffa den eller så.. Nu får den stå på sin plats snart igen.. Lite vilotod bara.
Btw.. Fikusen e ju så klart en av min blommor.. just fikusar trivs här hos mig.. undrar ibland varför.. men jag har ett par.

Nu är det snart dags för sömn, bara blogglusten som la sig på och imorgon kan det bli ytterligare träff o kanske till och med så att jag.. jajjemän.. jag lagar mat :D
Men det beror på om det blir Norberg/Västerås eller om det sparas tills på söndag..
Who knows.. Jag ska iaf sova, troligen, pirates igen ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥