lördag, augusti 27, 2011

Tråkig order


Fin-lördag.
Inte för att jag vet vad som skulle vara det fina.. kanske att vakna av finaste ungen som vill se Scooby Doo eller att det är sol eller att det helt enkelt känns fint idag bara.
Lite seg förvisso men det är jag nästintill alltid.
Sovit lite bättre än tidigare och det kan ju bero på skratten sen igår.

Besviken är jag dock lite iofs, skorna till Smira var ju liksom hur fina o så men jag tror det blivit lite fel, följesedeln står det strl 27 på och på skokartongen men på skorna är det strl 23 :/ Liiiite smått så det e surt men det ska väl förhoppningsvis gå att fixa så det e ju egentligen inget mer men det fast man hade ju så klart hoppats att det skulle blivit rätt o Smira hade haft finfina skor att ha på sig.

Dagen annars blir lugn, inget Västerås eller Norberg idag men kanske träffa Jonas o Tiger. Tänkte ju cykla lite med busungen också men tjii fick jag för både hennes cykel o hjälm är ju i Norberg så dit måste vi ju tillslut även om det inte blir idag.

Ja nu ska jag iaf ta o vika kläder o sen slå igång ytterligare tvättmaskin. Hinner nog sitta på soliga balkongen en sväng också.

1 kommentar:

  1. hör av mig sen^^ Kanske ses till och med, Hälsa Samira
    Puss

    SvaraRadera

♥ Your words against mine ♥