onsdag, augusti 17, 2011

Hemsökande dröm


Usch vaknade nyss av en sån där jobbig dröm igen, känns inte bra alls.

Får sån där olustig känsla o har en uppbyggd ilska av drömmen och känslor av svek o besvikelse.

Fast det är ju så jag känner även i vaket tillstånd ibland också. Trött på lögnerna och det är nog det som känns jobiggast, speciellt då det ska hemsöka mig på natten :-/

Gissa vem det handlar om?!

Det finns få personer som i mitt liv fått mig känna så här - värdelös, ledsen, besviken o arg och denna gång var det inte just familejn eller ja han ingår inte riktigt i familjen längre men nog tusan hemsöker han mig o mina drömmar och scenariot utspelas igen.

Jag ska försöka sova en svänng till, Samira sover sött ännu så jag hoppas på nån timmes sömn till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥