lördag, augusti 27, 2011

pussgroda


Nu ger jag upp.. Eller ger upp och upp, jag ska lägga mig ned.
Sova film troligen.
Snuttan somnade så sött på soffan o när jag skulle bära in henne så fatta hon visste inte riktigt att vi skulle till sängen utan började göra pussmunnar ist, sweet för pussar kan hon ju få.

Inte åt hon så mycket godis heller, fast det gör hon sällan. Hon vill ha men att äta nja, det funkar inte lika bra. Fast kexen - bokstavskex - dom funkar bättre =)

Morgondagen är oviss än så länge.. Västerås verkar utgå o det är trist men samtidigt känns det som "jaha" och inte mer.
Näe sängen för min del också, jag hoppas att det blir en bra natt och att jag nu slipper vakna av brinnande ben typ.. Jag har nog gått lite för mycket egentligen idag men det var skönt, smärtan den får jag väl ta liksom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥