söndag, augusti 28, 2011

If I find my way, how much will I find?



Jag har inte kommit långt idag.

Jag känner mig riktigt slö. Jag sitter iaf både påklädd o skumt nog sminkad i soffan, jag tänker, funderar o klurar. Något svar kommer ej, kan vara eftersom det inte finns någon fråga.

Låten In the sun med Joseph Arthur går på repeat, den har fastnat.

Jag fryser idag, det blåser ute och är grått. Igår var det sol och jag frös inte alls. Tänk att dagar kan vara så lika men ändå så annorlunda.

Det lika är väl att jag inte kan sluta tänka, det är ständigt virrvarr men ibland lite klarare men oftast ganska diffus.

Jag skrev lite tidigare men jag vart missnöjd o sugen på att stryka allt men ist blev det korsord - allt medan tankarna går i ett.

Fasen, detta är egentligen inte bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥