torsdag, augusti 18, 2011

Another day in Atown



Har jag skrivit något idag..?

Jag kan inte komma ihåg o jag orkar inte kolla heller.

Dagen har väl ändå varit bra. Trött som bara faaaan imorse så det blev massor av kaffe o en halvkall dusch men lika trött kände jag mig ändå.

Jonas var iaf förbi, vi satt på balkongen o drack kaffe o beklagade oss typ. Det e väl det vi gör.

Han är nog också den ende vän som orkat med mig o inte ledsnat och också ringer ofta o kollar av läget. Han är en speciell vän - knäpp o så :-D

Efter lunch blev det iaf stan med busungen o min mormor. Vi köpte faktiskt nya fina örhänge till busan o jag hoppas det går bra o sätta i dem nu bara. Undra dock om jag ska vänta med att sätta i dem till det att hon kommer till mig nästa gång.

Hon åkeer ju till far sin imorgon och där hemma är dom inte direkt upp över öronen glad över att hon tog hål just i öronen. Undra egentligen vad dom gillar.. Knepigt folk må jag säga o troligen säger dom detsamma om mig.

Jag e lite mer avslappnad och go-with-the-flow har jag fått för mig.

Jaja, på stan hannn vi äta lite och det var ju egentligen inte så bra för mig. Jag fick knappt på mig mina jeans tidigare, tight som fan var bara förnamnet o jag tror att det e en elak tomte som krymper mina kläder.

Men wtf mat blev det o sen en halv störhandling på Kvantum. Självklart med en del godsaker :-)

Nu är det sängdags iaf. Busan är sjukt övertrött o lite spänd o därav svårt att somna men närsom så sover hon fint. Jag ska ta mig en kopp varm choklad i väntan typ.

1 kommentar:

  1. det där är den absolut finaste bilden på dig ever, Älskar den

    SvaraRadera

♥ Your words against mine ♥