fredag, augusti 26, 2011

Så komplett och upprymd av lyckorus



Yeeeei, hon är hemma o jag känner mig så komplett som jag kan bli.

En lite trött tjej dock som ligger o lyssnar på sagor i sin mp3. Jag tänkte att vi skulle knata över till Konsum o hämta paket med två par skor i men vet inte om det blir så idag, förhoppningsvis iaf.

Ute luktar det grill, jag blir nästan sugen o definitivt hungrig, eller ja lite hungrig iaf.

Fundrar på om det kanske ska bli lite pizza men egentligen känns inte det såå bra.

Jag har fått lite råd av Jonas också men jag e då inte duktig på att ta råd, lyssnar gör jag men sen brukar jag ändå göra som jag själv känner :-P med varierande slut. Ptja och med detta får vi se hur jag ens kommer göra - tveksam men nyfiken.

Nu ska jag försöka få med gostjejen ut och till andra sidan o vem vet om vi kommer hem med pizza eller inte :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥