onsdag, augusti 24, 2011

Ytterligare "fin" natt



Suprise suprise, jag kan inte sova så nu ligger jag o kikar på fjärde avsnittet av Rederiet.

Serien i sig själv är egentligen inte bra men det e ju lite barndomsminne så att kolla på den e kul ändå :-)

Nu i fjärde säsong så är ju Per Morberg med som den sliskiga o överjävliga Viggo. Att det ska vara samma människa som står o är halv-charmig samtidigt som han lagar mat har jag svårt att förstå men det e väl bra skådesspel det. Nog för att han kan se sluskig ut än idag.

Försöker koppla av också men trots två tabletter känns det inte det minsta avkopplat men ögonen är trötta och torra.

Tankarna snurrar på saker som går så fort så jag knappt hinner bli medveten om vilka tankar det egentligen är. På sätt och vis är det ändå bra. Hinner inte tankarna fastna blire det heller inte så mycket att fastna i, att grubbla ännu mer på.

Nej fy fasen om jag ska orka en promenad om ett par timmar så måste jag iaf få nån timmes sömn så det är väl dags att lägga sig på kudden igen och söka kroppen runt efter det där lugnet som borde finnas någonstan hos mig med, hoppas det infinner sig snarast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥