tisdag, augusti 23, 2011

Doftar helg


Natten ja, den vart rätt lång men lite har jag sovit med en jäkla massa avbrott.
Nu väntar jag på kära mormor, hon borde vara på väg o ringa vilken minut som helst, hoppas bara hon tar med morfars kompressor så vi kan se om det funkar att få nå luft i min jäkla cykel nu då. Börjar misstänka sabotage faktiskt :/

Får se vad jag o mormor hittar på, jag måste iaf köpa kattsand annars kommer jag ha en katt som protesterar högt o lågt och det vill jag inte. Kaffet var nästan slut också :/ sen ska jag ju komma ihåg att skicka tillbaka paketet samt kanske panta lite flarror så jag får lite mer plats =)

Inget svar har jag fått heller, eller jo ett men inte riktigt det jag hoppades på egentligen. Det kan iofs fortfarande komma så ingen hängande Condé-läpp ännu ;)
Känns som om helgen ligger runt hörnet fast det fortfarande endast är tisdag. Helgen blir nog lugn ändå. Samira kommer ju hem igen <3
Visserligen är det spelning på Star men det är Jailbreak Academy - inget som intresserar mig FAST dom kanske vinner en Rockbjörn.
Ärligt har jag inte ens röstat på dem. Jag har hört det där så många gånger så jag ledsnat o speciellt på sångaren, kan inte med hans röst alls men alla tycker ju olika.

Nej en lugn skön helg o möjligen i Norberg med en tripp till Västerås troligen.

Nu ska jag fortsätta här hemma, känner mig risig som fasen så jag kan ju försöka fixa utsidan så kanske det ser någorlunda bättre ut i spegelbilden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥