lördag, augusti 20, 2011

Alltså snurr


Jaha snurr e det men kanske bra snurr eller ja inte dåligt.

Skumt som fasen att ha festat i Fagersta, det var ju så länge sedan sist och det e ju så mycket minnen som kommer tillbkaka.

Jag kan liksom inte ens berätta allt nu rakt av, det vart så mycket ;-)

Iaf så träffade jag på söta killar som skate:at för barncancerfonden, en kille som var någon slags personlig assisten som inte alls kom ihåg mig sen högstadiet men nu gärna ville ligga.

Det roligaste var att vissa fortfarande var sig sjulkt lika. Vem vet utseende mässigt kanske jag är mig lik, jag kanske iofs är lik personligt också men så känns det inte och inte heller utseendemässigt men vem vet, vissa ser alltid detsamma som alltid o kanske även jag.. Bla bla bla. Jag har haft det skoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥