onsdag, augusti 24, 2011

Tankar upp i himlen



Fortsätter denna kväll nästan i samma anda som jag påbörjade dagen.

På balkongen men nu utan sol dock med musik o ett glas öl. Kände mig lite värd öl nu när vi faktiskt fick ihop de mesta strul med papper. Försäkringskassan är klar o alla räkningar.

Jag vet att jag, om jag blir typ rik kommer anställa nån som sköter mina papper för när det kommer till sånt så är jag sjukt bakom flötet. Det blir bara snurr! Papper och siffror är för min en av de värsta kombinationer.

Fast nu kan jag släppa det lite och ist njuta av en helt okej onsdagskväll spanande upp i himlen och tänka mig bort.

Dricka lite öl och lyssna på spellistan som för mig är riktigt bra.

Jag inser också vilken tur jag verkligen har när det kommer till min mormor, hon finns verkligen där för mig och utan henne vet jag verkligen inte hur det hade gått med saker och ting. Fast hur det kunde gått är inget att tänka på för jag har ju henne! :-)

Kusin Jhonnie kom förbi o visade hjälmen också. En riktig gammal och egentligen ful MC-hjälm men den blir ändå lite cool. Det är så kul också att se honom åkandes eller pratandes om Suzu som han kallar motorcykeln.

Han fick sin present också, fast jag höll på att glömma den - jäkla virrvarr jag är men iaf så såg han glad ut :-) Det var ett tidningsurklipp om mat-Tina som han tycker är så snygg. Jag har sparat den länge för att jag skulle kunna laminera den för att sen ge honom den och nu så kom det till skott.

Nu för min del blir det att kika mer på himlen och dricka upp glaset med öl, borde kanske gå och handla om inte annat röra mig lite.

Vi får se.

1 kommentar:

  1. Hihi tur att de va små bäsar annars vettefan hur de skulle fått plats men hade faktiskt ganska stor mage med Isabelle, men är lyckligt lottad att kroppen klarat sp pass bra ändå, visst boobsen e förstörda men annars klagar ja inte:)

    SvaraRadera

♥ Your words against mine ♥