torsdag, augusti 25, 2011

Lång visit på sjukhuset



Lämplig bild för jag är på sjukhuset. Först hos psykologen och nu på vårdcentralen.

Hos psykologen gick det ju bra, det gör det oftast även om det är tungt de flesta gånger. Jag har då verkligen för mig träffat någon som passar.

På vårdcentralen ska jag bara fixa med högkostnadskortet, dom hade stämplat tidigare i år men inte skrivit något datum - himla klantigt gjort!

Hoppas bara att det går att fixa till så jag får mitt frikort :-)

Hann träffa Jonas en sväng också, han bjöd på kaffe o prat nästan som alltid liksom :-)

Efter VC blir det tillbaka till vuxenpsyk tror jag, beror lite på hur dom gör här men när jag e klar på sjukan blir det en promenad till stan, solarium finally! Fast jag får bara sola en kort stund iom penicillinet men det duger så gott för mig.

Promenad blir bra också. Ska nog passa på o kika efter en liten penna som jag kan ha med mig och skriva upp sånt som ska kommas ihåg men jag alltid glömmer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥