onsdag, augusti 17, 2011

Filmmys


Åhå, sista inlägget vart tydligen publicerat nu ? Aja det var ju ett par timmar sedan men sjukt nog så fick jag träffa en tjej som faktiskt vet en del om mig o mina problem sen tidigare så med andra ord behövde jag inte heller sitta som ett fån o förklara allt ytterligare gång.

Det kändes skönt må jag säga!

Nu på kvällen har jag o Samira haft myskväll. Pizza o film i sängen, kändes tokbra men det roligaste var nog att hon somna medan jag skulle dra igång Askungen, hon hannn bara vända sig om o sen sov hon.

Visserligen trodde jag nog att hon skulle somna tidigare men det hade hon inte ro för att göra, snuttungen!

Nu ska jag dra igång en film till mig som jag kan sova till. Råkade bli sent eftersom jag vart tvungen att kika lite på hundar ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥