måndag, augusti 15, 2011

En av sju



Vi vart kvar här i Norberg minsann, Samira sover just nu. Hon somnade så sött i mitt knä när vi satt i soffan och jag höll fasen på att somna jag med.

Hoppas bara tröttheten håller i sig så jag kan sova lite bättre denna natt och kanske är lite piggare imorgon :-)

Dock sover vi inne hos mormor o morfar denna gång. Sist vart det ju i husvagnen o attans så mysigt det var men nu är den inte här nere så då får vi klara oss utan.

Jag klurar lite på helgen också. Samira åker till sin far o jag har biljett till Rock med livstid, festival i Fagersta men jag vet ärligt talat inte om jag är sugen eller ej.. Har ju ändå ett par dagar kvar att fundra på också men blir det inget vill jag ju sälja biljetten eller så, så man inte kastat bort pengarna ju. Dumt det faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥