torsdag, augusti 18, 2011

Det finns i huvudet



Och jag får ingen ro i kroppen för att kunna somna. Trots två sömn/avslappningstabletter känns det nästan omöjligt.

Ligger o tänker, kikar lite film (som jag lär börja om på igen) jobbigt o trist att det ska vara såhär.

Låg o tänkte på "stackars" BlondinBella som hade svårt att hitta killar och som pratade om det på radion, P3 tror jag, och att det då rasslat in mail om killar som ville dejta henne. Det slog mig att det kanske är så man ska göra, annonsera efter kärlek på radion. Dock kom jag på en nackdel, jag måste ju ut o dejta då och faktiskt träffa dessa killar. Så där sprack det. Jag vill typ i mitt huvud att drömprinsen kommer kär, fin o smart etc etc och knackar på min dörr o jag blir upp över öronen kär o vi levde lyckliga i alla våra dar...typ. Haha och ja det funkar säkert..? ;-)

Tror däremot att det snart är dags att sluta kika på Askungen, Törnrosa o dessa sagofilmer. För inte tusan känns mitt liv eller är som en saga. Eller jo men inte lycklig hela tiden, inte så mkt lyckligt alls... Meeen... Så äre väl.

Drömprinsen finns inte eller så finns han men har jäkligt dåligt lokalsinne o letar efter mig i Ukraina eller nå.

Mmm.. Tankar o funderingar var det ja..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥