fredag, augusti 26, 2011

Fina dagen

✔❤
Dryg jäkla natt. Sovit förvisso men hur det e en helt annan historia. Vaknade dock upp en sväng av att jag satt upp o sov :O Säkert himla normalt o armen hade somnat.
Mhm pirates-filmen har gått igång i omgångar också men inte tusan har jag sett klart den heller.

Jaja vaken nu, eller ja för ett tag sedan, hunnit dricka kaffe o klätt på mig såklart och fått reda på när busfian kommer hit. Dagis hade nån utbildningsdag så då skjutsar hennes far hit henne senare i eftermiddag.
Tills dess, ptja.. jag sminkar mig av nån skum anledning o fundrar på en promenad, har en aning om att hon kan vara lite trött när hon kommer, tror minsann dom skulle tillbringa dagen i badhuset.
Jag ska testa pumpa cykelfan också, Roger var så snäll o kom förbi med en ny cykelpump igår o denna borde funka bättre än de andra så det e ju lika bra o testa iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥