tisdag, augusti 23, 2011

fasar för vintern


Jaha då satt jag här igen o kan inte riktigt sova. Jag gick nog upp i alldeles för mycket varv ikväll. Vart för mycket gjort o så vart jag uppstressad. Har försöka att kika på Red Riding Hood, den verkar okej men jag avbröt mig o började läsa andras bloggar o kikar vinterkläder till Samira också.

Usch ja vinterkläder, det känns inte kul alls! Jag vill inte att det ska bli vinter, inte alls och definitivt inte ännu. Visst är det ett tag kvar men det går fort och efter denna sommar känns det som om vintern verkligen kommer kännas svår o lång.
Iaf så behövs ju vinterkläder, det kommer bli dyrt för nu har hon definitivt vuxit ur allt.
Så det blir skor, overall, jacka men jag tror o hoppas att vi har några täckbyxor kvar, visserligen ett par som kanske inte är sådär jättebra men dom duger nog som ombyte.





Huha o jag jag behöver en jacka, näe usch för vintern!
Hoppas det bara blir snö o max 3 veckor eller nå sånt =)

Nej dags att sluta lyssna på musik o försöka sova lite kanske, verkade som om mormor kommer in hit imorgon och då vill jag gärna vara pigg. Hoppas på att höra något imorgon också, både gällande jobb o annat ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥