söndag, augusti 14, 2011

En eller mer


Känns lite skumt att det e strax över en månad sedan jag skrev sist.

Månaden har dock inte varit så bra heller o därav ingen ork eller lust att skriva. Det hade nog bara slutat med att jag sputt galla över allt o inget för det är väl så jag mått - inte bra alls och tom på liv.

Jag har haft otroliga besvikelse-känslor, känt mig arg, ledsen, sårad o bara sjukt deprimerad.

Låste in mig i lägenheten ett par dagar också, gjorde inget förutom att försöka sova, gråta o ha extremt jobbiga känslor o tankar. Efter de dagar så åkte jag till Norberg, hem till mormor o morfar o där har jag bott typ 2 veckor om inte mer.

Kändes iaf bra o jag känner mig lite bättre men definitivt inte pigg o mest av allt så är jag både arg o besviken på mig själv. Mycket känslor o ännu mer förlust av minne. Vilket jag själv tycker är otäckt. Att vissa saker, vissa minnnen bara inte finns längre, att jag helt enkelt inte kommer ihåg så mycket o glömmer det mesta lätt. Känner mig skapligt förvirrad av allt.

Usch ja.. Jag vet liksom inte mycket just nu, har väl inte heller lust för något.

Fast i skrivande stund så ligger jag iaf till säng, med en film påslagen o det e meningen att jag ska sova. Jag är trött men får ingen ro. Så nu tänker jag gå ut o ta mig en cigarett o sen försöka se filmen från början för som det är nu har jag inte uppfattat mycket av den, jo den e spansk o heter La casa muda eller nå sånt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥