måndag, augusti 29, 2011

If I die before I wake



Idag vart det bestämt. Jag ska på bio, inte nu i helgen men nästa. Barnvakt e också fixat.

Det var sjukt lände sedan jag var på bio, tror jag iaf. Kommer inte ihåg.

Ville se sista Harry Potter men det vart aldrig så men nu blire iaf bio. Vi ska se Final Destination 5.

Jag gillar dom filmer, så läskiga är dom inte men dom får mig tänka på livet ironi och ödet.

Döden har nog aldrig skrämt mig, jag har ist haft mer dödslängtan än någon rädsla.

Alla ska vi dö och det finns många olika sätta. Man vet ju inte när eller hur och vem vet egentligen om döden har sin plan från det att vi föds.

Nu är det iaf sovtime igen, somnade till Changeling igår så fortsätter se den nu i väntat på att sömnen kryper närmre.

1 kommentar:

♥ Your words against mine ♥