fredag, augusti 19, 2011

Blommor mitt i en film



<3 Kärlek <3

Saknar bustrollet mitt just nu, det gör jag alltid ett par timmar efter att hon åkt :-(

Fast jag försöker roa mig med film o godis (smart när man känner sig fet redan) men filmen jag ser på nu: Point Break, en fransk film, har jag redan tröttnat på. Den verkade o var rätt okej i början men sen tappa jag mig själv typ. Kunde liksom inte sitta still o sen vart det så mycket jaga o konspiration.

Ska nog spola tillbaka lite o se därifrån jag ledsna så kanske den blir bra igen.

Jag lyckades ju plantera om två blommor och sen drog jag ut en hel del av de andra blommor ut i regnet. Det måste ju liksom vara det bästa. Och blommor det har jag, det inser jag så fort jag donar med dem eller vattnar o alla behövs ju inte vattnas så ofta men ändå.

Nu vill jag bara fixa fina nya krukor också, iaf till köket o sen till ena fönstret i vardagsrummet :-) Dock kostar det ju en del om jag ska ha till alla blommor, det e nog ca 10 krukor bara i köket liksom :-P

Näe filmkikning igen o sluta tänka på blommor o sånt, får kika lite på Ikea ist om vi kommer dit nästa vecka och om jag kommer ihåg :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥