söndag, augusti 21, 2011

Lyckad lördag/söndag



Ja då var helgen till ända och den har varit riktigt bra kan jag säga. Gårdagen i Fagersta, som nästan inte höll på att bli något av vart iaf riktigt skoj!

Banden var bra, tråkigt nog hade No fun at all lite teknikstrul men det löste ju sig ändå.

Efterfest blev det också, i Norberg och vem träffar man liksom inte på där sovande på en soffa? Jo Han, han jag undrat så mycket om o saknat en hel del.

Han var där! Förvisso var det hans syster o man som bodde där men jag trodde nästan att jag aldrig mer skulle få se honom men nu så.

Vi prata, gosa o hade det bra, känns nästan som om åren som gått aldrig gick.

Det är väl inte kärlek men jag tycker verkligen så himla mycket om honom. Det är något speciellt som jag inte riktigt kan sätta fingret på.

Det verkar också som om han har shape:at upp sig lite, det gillas ännu mer.

Nej det vart så lustigt att han var där, jag vart paff men ändå så glad. Känslan finns fortfarande och det kändes som om jag egentligen ville sova kvar ännu längre än vad jag gjorde, det var så mysigt!

Ja ni hör hur det låter, det låter kanske kul eller fjantigt men så kan det vara.

Nu blir det The oxford murders med Elijha Wood, den verkar bra iaf :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥