tisdag, juli 12, 2011

dagens avslut


Skum dag idag, eller kanske inte skum men ändå.
Dagen började ju så dåligt iom att jag knappt kunde röra mig på grund av magen.
Sen vart det inte roligare att lämna Samira till sin pappa heller även om hon själv vart glad som tusan. Och det är ju bara tills på fredag, men det känns!
Och speciellt nu när allt har varit så rörigt och det mesta verkar liksom inte heller tas ansvar för utan ska skyllas lite hit o dit. Trist när det är så men det kommer bli bättre igen.
Dock får jag ju så sjukt mycket tankar, vissa av dem trodde jag skulle försvinna när jag cyklade in till stan för att handla men det vart nästan värre :S

Väl i Krylbo gick jag iaf ned på restaurangen, snacka lite o drack lite sambuca o det var gott kan jag lova.
Det känns som om det var år o dagar sedan jag drack det men det var inte så länge sedan ändå, eller jo sen jag drack det själv.. haha.

Nu ska jag snart sova, försöka sova iaf o risken finns att jag kommer sova länge imorgon :/ Ska iaf försöka komma upp någorlunda bra tid o ta mig till stan o försäkringskassan, lär fixa nytt bostadbidrag nu när jag inte har nå jobb :(  Inte kul kan jag lova, jag vill hitta ett jobb typ nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥