måndag, maj 12, 2008

vill så gärna


Inte har jag somnat ännu, men snart så. Sitter på ams och kollar jobb, har hittat några i Sthlm som jag ska kolla vidare på imorgon. Är så sugen på Sthlm så jag vet inte vad, men vi får se hur det blir. Får jag ett jobb så varför inte :)
Det är ju bara bostads frågan som krånglar till det isf :( Önskar att jag hade haft en lght nere i sthlm, då skulle jag vara helt överlycklig - typ en av alla saker som jag önskar mig i livet, fast jag har ganska många önskningar, hihi.

Nej nu ska jag försöka sova igen, vill inte vara trött imorgon, måste fixa lite andra saker då också ju.

Förresten är det någon som vet om det finns nån parfym som luktar smultron eller viol? Hade några billiga från HM förut men det är ju 10 år sedan nu så där finns dom knappast kvar men jag vill så gärna ha båda dofterna :)
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥