tisdag, maj 06, 2008

för mjukt.



Idag är jag bara trött igen, inte så konstigt iom att jag somnade så himla sent och sen vaknade jag hur många gånger som helst, är väl säkert för att vi hade en ny madrass, lite ovant och sen bäddad Micke med den tjockare bädd madrassen på min sida, gillar ju inte att ligga sådär mjuk så vi får nog byta sida ikväll.

Micke kommer hem sent idag också, lite trist men så kan det vara, han kommer ju iaf hem och det är ju så himla skönt :)
Förresten så är det nå skumt med mig just nu, jag har börjat dricka kaffe.. fattar inte varför men just nu är det gott, har aldrig tyckt det förut, skumt!

Undra om jag ska ringa mormor och kolla om hon har lust att komma hit, skulle vara kul men jag vet inte om hon är uppe och vaktar William och mamma jobbar men vi får se.
Ska ta och hoppa in i duschen nu sen blir det en promenad.

Hoppas ni får en bra dag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥