fredag, maj 16, 2008

ingen medicin men färg

Nu ska jag snart sova, vart ju sent igår o det verkar bli lika idag, Lergigan:et fanns så klart inte utan väntas komma in i slutet av juni, sjukt långt så nu måste jag försöka få tag i min konstiga läkare igen :S

Hittade inte så mkt annat på stan heller, hängde undan klänningen åt min syster men det var fel storlek, hade för mig det men var så osäker så jag hängde undan den iaf.
Hittade iaf en fin hårfärg till mig som får åka i snart, det blonda börjar redan synas, fast denna gången blir det lite ljusare men samma ton, det ljusa kommer ju bara synas vid hårbotten iaf.
Ska nog ned på stan imorgon också, får se om jag hittar nå skoj och kanske kan få med mig Micke så jag kan prova lite kläder, fast han brukar ju bara rymma då :(

Nä nu blir det nå skoj film eller serie sen sova, hoppas jag.
Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥