fredag, maj 02, 2008

frukost


hej hallå.
sitter och ska äta lite frukost nu o sen blir det en promenad om det nu inte börjar regna, ser väldigt grått ut men det är ju iaf ganska skönt ute.
Onsdagen var kul, ganska avslappnad faktiskt. Vi var ju ut efter mkt om och men och det var ganska lugnt ute. Skrev ett inlägg på natten när jag kom hem men jag måste läsa igenom det innan jag publicerar det, så det kommer nog senare idag.

Micke är och fixa något på jobbet men när han kommer hem blir det mat o sen går vi nog ut till krylbo och ska kolla på djuraffären efter nya saker till Ture.

Nu ska jag fortsätta med min frukost, måste försöka plocka mina ögonbryn också, färgade dem igår så nu ser dom inte kloka ut iom att dom var så o-plockade innan, hehe.

Ha en bra dag!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥