tisdag, maj 20, 2008

jag har en studsboll eller två..

Hejsan!
Har ni haft en bra helg??
Det har jag, vart lite fest i lördags och det var himla kul. Både syster Ida och Kusin Malin kom hit, samt Elinor och Pernilla. Vi satt här hemma kanske en halvtimme sen gick vi till Ola som bor på samma gård, hade jättekul och nu fick jag se hans lght och den var så fin. Gillade hans tapeter i vardagsrummet, dom var sådär varma teracotta färgat :)

Vi gick ner på krogen omkring 23.00, Malin och Ellis åkte bil med Pernilla medan jag, syster, Ola och en till kille som jag tror heter Thomas(?) gick ned, vi hade ju så himla roligt väder med snö-blandad regn så vi gick med paraply och iom att jag hade sandaler på mig så var jag helt blöt om fossingarna.

Jaja ner på stan var det väl som vanligt ganska skapligt med folk och jag kände mig typ gammal men jag hade skoj iaf. Jag o syster hittade en hundring på golvet, trodde först att det var jag som tappat den men sen visade det sig att det var nån annan :) gör inte mig något med att få en extra hundring direkt :D

Vet inte riktigt när jag kom hem men nångång omkring 02.00 skulle jag tro - trött o seg och full var jag men det var okej iaf.
Söndagen vart dock väldigt seg men jag mådde iaf bra även om helst ville sova hela dagen :P

Igår hände väl inget speciellt, både jag o Samira var ganska loja så vi traskade oss väl genom dagen bara sådär.
Trött är jag idag med men inte så farligt, ska snart ut på en promenad och sen i eftermiddag kanske Jonathan o Mormor kommer och hälsar på, eller Jonte ville ned på stan för att köpa mors dag-present, ska kolla efter en jag med och sen en ny sjal eftersom min lyckade komma bort i lördags :/ Himla tur att den inte var dyr iaf.

Nä nu måste jag rusa, Samira bara hoppas och studsar överallt och Turis efter ingen av dem gillar när jag sitter här..

Ha en bra dag!
Puss o Kram

3 kommentarer:

  1. jo det var nog totte (thomas) som var med på festen hos ola, tyckte att han sa att han var där i lördags. men däremot sa han inget om någon snygg tjej som var där ;)

    SvaraRadera
  2. Låter som en härlig helg det där :) kram

    SvaraRadera
  3. lego, jo det stämmer, lite seg med minnet på namnet bara :/
    hihi vi var fler snygga tjejer där ju, både jag, kusin o syster :))

    Jhenny, det var en riktigt trevlig helg, skönt att kunna roa sig ibland :D

    SvaraRadera

♥ Your words against mine ♥