tisdag, maj 06, 2008

idoler o tonårs-tant

Nu sover Samira och jag sitter och äter lite flingor med mjölk, är så jäkla hungrig men orkar inte äta nån mat när vi snart ska äta iaf.
Har nyss varit ut med Ture en sväng också, börjar kännas skumt med hans namn för det passar inte längre fast man kan ju inte direkt byta namn heller, då blir han säkert ännu mer knäpp och tröst äter väl ännu mer bajs, uhuh. Han är ju bra söt min lilla vovve men usch vad äcklig han kan vara. Nu när det kliar i munnen på honom så är han ju ännu mer manisk på att äta allt, precis allt!

Jaja Ture är knas men så är det, ska se om filmen jag har funkar att ladda upp, den kanske är för stor så får väl se. Ska kolla om jag kan komprimera den lite kanske.

Trött o seg som en gris är jag och sjukt nog så halkade jag in på Blondinbellas blogg, fattar fortfarande inte hypen över henne, hon skriver ju inget direkt intressant o sen gillar jag inte hennes utseende, hon ser ut som en tant i en tonårings kropp, hehe eller nå. Nu kommer jag säkert bli hotad av nån av hennes anhängare men men.
Fast samtidigt e jag ju lite avundsjuk, skulle också vilja tjäna pengar på mitt bloggande men jag tror nog inte att jag drar så mycket folk hit, fast det gör ju inget, vill bara ha pengar, haha!
Kenzas blogg tycker jag iaf är söt, även om hennes Tokio Hotel-snack e lite för mycket för mig men alla har vi våra idoler och gillar man något så skriver man väl om det.

Jaja nu ska jag försöka fixa mina naglar, lyckades ha av två stycken när jag försökte öppna vår brevlåda, förstår nu iaf varför brevbärarna är sura på oss! :P

Filmen på Ture kommer senare ist.

Take Care!

1 kommentar:

  1. Precis ;). Om det är någonting som är gulligt med hennes blogg (förebildsmässigt) så är det väl att hon verkligens står för det hon gillar. Trots att det kan upfattas som barnslig liskom. Men vad är det för fel på det :) Th äger allt och skapar så mkt kännslor hos dem som förstår sig på dem :D hihi ..

    SvaraRadera

♥ Your words against mine ♥