tisdag, maj 27, 2008

jenka-plåster för rygg

Nu har hela tisdagen gått och jag ligger i sängen med datorn.
Denna dag gick fasligt fort och jag tror inte vi hunnit någonting. Fast vi har ju städat o varit ute lite som vanligt, sen var vi ju ned på stan och köpte skor och trosor till Lolli och sen rygg-plåster till mig, har dom på mig nu och dom är så himla bra fast dom är dyra.
Är ryggvärken inte över tills nästa vecka så får jag väl ringa sjukhuset :(

Hittade även en himla fin enkel BH till mig som jag köpte, trist bara när den är utan vaddering eller så, mina tuttar syns ju inte och det är då jag verkligen önskar att jag hade större tuttar men men, operera ja visst men det är sjukt mycket pengar för ett par tuttar så det väntar vi med, finns andra billigare sätt isf.
Sen hittade jag en tok-billig mascara som jag köpte eftersom den jag köpte sist är omöjlig att få bort fast den inte är vattenfast, helskum men bra om man ska ut eller så men inte på vardagarna.

Imorgon kommer mamma och William hit och vi ska ner på holmen eller så och fika och mysa, det ska bli kul, tänkte försöka springa in på el giganten också å kolla mobilerna :P Får se om det hinns eller ej.

Förresten vet inte om jag skrev det igår men jag var ju ner på Coop och köpte ett par blåa stjärn ballerina också :D Så dom har jag haft idag, så söta skor!

Det var massor av mer jag skulle skriva men det har jag glömt för länge sedan och nu är det hög tid för mig att sova, sent som vanligt :/

Hoppas ni haft en underbar dag?!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥