onsdag, maj 28, 2008

Den hemska krabban



Ja nu är jag iaf vaken..igen, somnade nog inte förren 4 i morse, så drygt!
Vet inte ännu om mamma och William kommer in, Wille hade mått lite konstigt tidigare idag så dom skulle avvakta o se så han inte blev sjuk.

Sitter just nu och kollar lite på teve och äter frukost, sen har jag ju min abtronic på mig, försöker köra med denna varje dag nu så får väl se om det ger nå resultat, jag tycker faktiskt att den gör det redan :)
Hade lite kul åt tidningarna där det står att man ska hitta sin bikini-form, men för mig gör det inget med formen för jag har inte ens en bikini och hittar definitivt ingen som jag gillar och dom jag gillar är så klart svindyra och jag vägrar betala mkt för en bikini som inte ens används så mycket.

Här är förresten en bild på Samiras sandaler vi köpte igår, dom är kanon och priset var också bra 80kr, kanske inte några kvalitets skor men helt dugliga för henne att gå och leka i nu när det börjar bli för varmt för alla de andra skor vi har.


Hihi kommer ni ihåg krabban som jag skrev om för ett tag sedan? Den som Samira är så rädd för.. Vi blir nog tvungna att ge bort dem eller kasta dem för hon hatar dom, hon gömmer sig så fort hon ser dem och tar vi inte bort dem så blir hon helt hysterisk, jag kan inte riktigt förstå hur hon kunde bli så rädd för dom.
Så vill någon av er ha dem så hojta till!

Nu blir det mer frukost och sen hoppas vi på att mamma och Wille kommer hit annars får vi väl gå ut och leka själva.

Ha en underbar dag och hoppas ni har det lika varmt och soligt som vi!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥