lördag, maj 03, 2008

beslutat

Det vart aldrig Rättvik för oss, beslutade oss för att vara hemma ist. Ganska trist väder för att gå på marknad också.

Vid 12.00 gick vi ned på stan, skulle hämta medicin på apoteket men som vanligt så fanns dom inte där, så himla skumt för nu har det varit samma krångel tre gånger, dom har ett datum där det står att medicinen ska komma in men uppenbarligen så kommer den inte som den ska. Ska ringa min husläkare på måndag så får vi se om hon hittar nå liknande, det e ju mina sömntabletter som krånglar och nu när jag ändå e nöjd med dom så vill jag helt inte byta men vi får se.

Nu sitter jag iaf här vid datorn, ska nog fixa lite med mina bilder och sen lägga upå några på bdb. Sen om jag orkar så tänkte jag nog ändra lite design på min blogg fast jag vet inte om jag orkar är ju redan trött.

Micke har nyss gått, han skulle till Hasselberg och ta nån öl och umgås med vänner, lite avis är jag ju faktiskt, skulle också vilja göra nå kul men det är väl hans tur nu. Var nog rätt så länge sedan Micke var ut och träffade sina vänner utan mig.

Har färgat håret idag också, tyckte faktiskt att det vart riktigt bra, inte riktigt lika rött som vanligt utan mer åt det bruna hållet, funderade ju på och göra några slingor också men det skippar jag nog iom att jag vart så nöjd med färgen iaf, tror dock den ser rödare ut på bild än vad den är irl.

Nu ska jag kolla runt på nätet lite, och sen kanske designa om bloggen, we'll see :)
Hoppas ni haft en bra dag och får en skön kväll!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥