onsdag, maj 07, 2008

kissiga strumpor

Woho, nu ska jag snart sova, eller rättare sagt försöka sova, har ju inte kunnat somna förren efter 02.00 sen i måndags natt, segt tusan och jag vill verkligen ha mina sömntabletter får se om jag får dem imorgon eller om jag får några andra, läkaren ska ju ringa mig imorgon.

I Fagersta hittade jag inte så mycket, ingen mascara iaf. Köpte dock lite tuggben till Ture, en söt halkmatta som var genomskinligt rosa med gula ankor på, mycket roligare än de vanliga sjukhus-inspirerade halkmattorna, sedan så vart det så klart lite godbitens brownies :) Samira fick en vattenpistol och en hink av sin gammelmormor.
Micke fick en ögonmask av oss, så nu slipper han gnälla om ljuset från dator eller lampa när han sover och inte jag, yippie! (enligt mig)

Förresten så tappade jag mina strumpor, eller rättare sagt lyckades kasta dem i toaletten, lite surt så det var bara att plocka upp dem o lägga dem direkt i tvättmaskinen, så kan det gå när man är trött och uppe i det blå, typiskt mig är det iaf.
Nä nu blir det lite Criminal Minds sen somnar jag förhoppningsvis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥