torsdag, maj 29, 2008

idag har vi solkräm :)


Förresten är det någon som fattar något av min klocka jag har till vänster? Jag ser aldrig vad klockan är men den är ju faktiskt snygg :)

Idag är det torsdag och i morse när Micke stack till jobbet fattade jag ingenting, kunde ju inte somna nå bra i natt heller, ska ringa läkaren nu om medicin för detta funkar ju inte :(

Annars idag blir det väl lek i solen bara, varmt o skönt ute och solkräm till Samira har vi också nu, igår hittade jag den ju inte men idag tar vi Mickes, den är ju också stark iaf :)
Ska ringa syster också å se om hon kan komma förbi idag eller inte. Imorgon åker hon, Johan, mamma och Robban på KISS i Sthlm och då ska jag till Norberg och passa Jonathan och alla vovvar, fast Picasso skulle tydligen till Morfar nu när mormor är i Gbg och jobbar.
På lördag e det fest, jag längtar och hoppas det blir skoj.

Nä nu ska jag sätta lite fart, lite frukost och sen nån timme med abtronics:en :) Hade faktiskt träningsvärk i magen i natt, lite coolt för då vet man att det händer något :D

Ha en underbar dag!
Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥