fredag, maj 02, 2008

Färg och kanske slingor

God kväll!
Inte har jag hunnit läsa igenom mitt inlägg från onsdagens natt heller och inte vart det nå Krylbo, det började ju spö regna så då var vi inte så sugna på att gå dit.
Får se om vi drar dit imorgon eller om det b lir nästa vecka. Vet inte heller om det blir nå Rättvik imorgon, trist att åka dit om det regnar men vi får se, kanske åker dit på söndag om det blir grått hela lördagen.

Annars idag har det inte hänt så mycket, färgade ju ögonbryn och fransarna igår så idag plockade jag dem så att det vart lite ordning ut, ser nog helt okej ut, man ser oftast riktiga resultatet efter 2-3 dagar, tycker jag iaf. Skulle ju färgat om håret idag också men det har jag varit för lat för, tror det blir imorgon om det nu inte blir rättvik för då har jag inte tid förren senare på kvällen. Funderar på att slinga håret med en lite ljusare guldbrun också, men vi får se, dumt att leka så mycket med håret nu innan sommaren också. Jaja vi får se hur det blir, jag kanske rakar av allt! :-P

Nu ska jag iaf kolla på lite teve och mysa med min sambo :-)
Ha en fortsatt trevlig kväll och en underbar helg!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥