söndag, maj 25, 2008

rosa skor med stjärnor

Nu ska jag visa mina fina skor, här är dom, jag gillar dom jätte mycket så jag ska nog köpa fler, speciellt då dom bara kostar 69kr :)
Coop är bra många gånger! :)
Fanns ju fler i andra färger också så det blir nog inte likadana även fast jag e sugen på det men det känns ju lite onödigt :P

Nu sitter jag och väntar på att Micke ska komma hem, han är och fixar med något sen när Lollisen vaknat ska vi nog till Britt och fika tror jag :) Hon hade gjort tårta, hoppas bara att det inte e smörgåstårta :D

Nu ska jag ringa och kolla soltid här på gården annars blir det nere på stan, fast jag hatar att det ska vara så dyrt, känns ju meningslöst nästan :/

För den delen tänkte jag typ börja köra "Dagens Outfit" som alla andra men eftersom jag så sällan tömmer kameran och har tid så blir det inte förren jag kan blogga med mobilen igen, lite lättare då ju men så här såg jag iaf ut i veckan som var :) Samma stil mest hela tiden och fasen vad jag gillar den, måste köpa lite mer nu medan det är modernt så slipper jag sura sen när något annat blir poppis, gillar ju detta grymt mycket så lika bra att köpa på sig lite då :)



Och här är det fina halsbandet jag fick av Lolli på mors dag eller ja i fredags fast jag köpte det själv :P vet inte om Micke kommit ihåg det så jag garderade mig, haha!
Han sa ju typ Grattis på Mors dag i morse iaf :)
Och jag har såklart grattat min mamma, hoppas ni grattat era mammor och visat dem lite uppskattning över det vanliga?!
Jag har köpt fin present till mamma men hon får den nog senare i veckan ist.
Halsbandet är iaf inköpt hos Guldfynd och så fick jag t o m 10% rabatt på det, kanon tycker jag och nu ska jag bara fixa små bilder eftersom det går att öppna två av hängena :D

Nu blir det att ta lite kaffe och vänta på mitt lilla puck Micke alltså :)
Hörs senare!
Puss o Kram

2 kommentarer:

  1. Vilka söta skor,dom var jättefina och den där röda klänningen/tunikan var kanonsnygg! :)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! haha den röda köpte jag faktiskt när jag var gravid, det var den enda som magen gick i och samtidigt var snygg utan att få mig se mer gravid ut :P
    Och nu är den perfekt som tunika/klänning, hihi.

    SvaraRadera

♥ Your words against mine ♥