söndag, maj 11, 2008

studsande syskon


Har inte hunnit skriva de sista dagarna, det har ju varit så fint väder så vi har varit ute mest hela tiden.
Idag var vi och kollade lite i Hedemora på marknaden, fanns inte mycket alls men det är ju mysigt ändå. Efter det åkte vi och grattade min bror Jonathan som fyllde 12 idag, han fick en studsmatta som vi hoppade på nästan allihopa, Samira hoppade som bara den och tyckte att det var så kul och häftigt och jag hoppade så att jag är helt slut men det är ju såå kul! :)

Igår var vi ute med Samira så hon fick leka med pojkarna här på gården, hon tyckte det var kul och hon var så smutsig när vi skulle gå in så det var häftigt, man såg verkligen att hon hade haft kul :)

Micke är ute med Ture nu sen ska vi kolla på nån film och sen blir det sova. Micke jobbar imorgon och jag o Samira ska nog bara vara ute skulle jag tro iaf om det blir varmt och skönt. Sak försöka hälsa på farmor i veckan också tänkte jag, sen kommer nog mormor hit också, jag hoppas det iaf :D

Hoppas ni alla haft en underbar helg?!
Kram

1 kommentar:

  1. Tjenixen!
    Kul att du hittat till min lilla blogg om ditten och datten och livet i allmänhet.
    Jag har varit inne och kollat din blogg ett antal gånger, men det var nu ett tag sedan sist.
    Du får gärna hälsa min kusin Gert från mig. Undrar faktiskt ibland hur han och hans Birgitta har det.
    Min svärson, Ronnie, är från Avesta och hans bror Ola Gustafsson känner i sin tur din kusin Jhonnie. De har visst jobbat ihop. Deras mor, Birgitta har visst släktforskat ihop med din morbror Anders om jag minns det rätt. Visst är världen liten ibland?
    Varma sommarhälsningar, 23 grader i skuggan idag, från Skåne.
    Eva

    SvaraRadera

♥ Your words against mine ♥