torsdag, maj 15, 2008

mediciner

Den här dagen har ju gått kanon fort, vet inte riktigt varför för vi har inte gjort nå speciellt alls, städat lite i köket bara, inte klar på långa vägar men jag ska försöka städa mer ikväll när Micke kan ta Samira, hon ska ju bara riva ut allt när jag lägger in det, hon är bra gullig men attans vad drygt det kan vara! :P

Snart ska vi ner på stan, måste kolla om Lergigan kommit in för Atarax var riktigt dålig, känner mig bara trög och flummig, lite obehagligt faktiskt, känns som om man fått nån skum fylla eller nå.
Sen måste jag hämta ut mer Zoloft också, såg att jag bara har till söndagen kvar så då är det lika väl och försöka ta dem nu innan jag glömmer det :/
Måste ju kolla efter den där jäkla mascaran också, min vart inte så mycket bättre av att ha vatten i den men lite bättre, smular ju inte lika mycket iaf.

Nä ska nog sätta lite fart, tänkte försöka komma in på Returen och kolla om det finns något kul, fast det tar vi nog på hemvägen om Samira somnat i vagnen för då kan hon sova utanför den lilla stunden medan jag kollar, om det nu inte är mycket folk o så.

Hörs senare under dagen!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥