onsdag, maj 14, 2008

Inget alls men hopp


Inte har jag fått tillbaka min mobil eller simkort så det blir anmälan imorgon, måste leta på IMEI-numret också bara. Hoppas kartongen eller kvittot är kvar annars är det ju kört :(
Fortfarande arg är jag också, känns inget kul att vara utan mobil, speciellt inte nu när jag fixat så jag kan blogga därifrån :/

Jobbigt också att jag inte har några nummer kvar alls, visserligen några som jag kan i huvudet men det är ju inte mer än ett tiotal så det e ju inte så många, hoppas bara jag får tag på de flesta nummer igen och så.

Annars idag så gick jag o Samira ut med Ture efter att hon sovit lite, tog en vända runt hemköp och så sen gick vi hem med Ture och satt oss ute på lekplatsen så Samira fick leka lite, hon är ju så söt när hon leker, lite synd för inga andra barn var ute men det blir väl nån annan gång ist.
Hoppas på lite värme snart igen för nu är det bara kallt :( Visserligen var det ju iaf lite sol idag efter allt regn så det blev ju skönare mot kvällen.

Sitter och funderar på vad det ska bli för mobiltelefon nu, är ju sugen på en riktigt bra som jag kan använda ordentligen men samtidigt kostar det ju en del pengar också så det blir nog bara nån enklare - sugen på Nokia 6500 slide eller Nokia 7390 men vi får se vad det blir, kanske blir något helt annat, i vilket fall så är jag ju jäkligt sugen på en HTC men näe inte denna gång.

Nu ska jag iaf fortsätta greja lite på bdb och sen ut med Ture om nu inte Micke går ut med honom men det tror jag inte, sen blir det nog sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥