tisdag, maj 06, 2008

jobb-sök



Inte har jag somnat heller, mest suttit här, skulle ju skicka in en ansökan till ett jobb som jag tyckte verkade bra men då tog dom visst inte emot mitt CV för att det var i fel format så nu får jag göra om allt imorgon, känns himla surt speciellt då jag hatar sånt där och tycker det bara är svårt men men.

Annars imorgon vet jag inte vad som händer, blir ju bus med Samira och Ture iaf men sen vet jag inte, lite sugen på att hitta på något kul men Micke jobbar nog länge imorgon så det blir inte att han blir med isf. Kanske åker jag till Norberg och hälsar på mormor om hon nu inte vill komma hit, får se, får se.


Ska kolla om jag orkar läsa igenom mitt fylle-inlägg sen valborg och vågar publicera det, haha. Sen måste jag försöka sova, ska ju försöka komma ihåg att ringa min läkare imorgon också.

Sov sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥