fredag, maj 16, 2008

video+musik+film+ångest= Pixie

Cleanstream Company - Soultrain



Hihi gillar dem skapligt mycket fast just denna låten vette tusan. Inte har jag köpt nån skiva ännu heller :/
Jonathan sitter o ritar just nu, jag ska nog snart sova är seg som tusan just nu. Vi har alldeles nyligen kollat klart på Alvin and the Chipmunks, en riktigt rolig film. Trodde faktiskt att den skulle vara töntig men så farligt var det inte :)

Imorgon ska vi kanske till skejtparken om det nu inte är alldeles för dåligt väder, hoppas på att vi iaf slipper regnet. Ida har fortfarande inte bestämt sig om imorgon kväll men jag håller tummarna, hihi.


Ska försöka sola lite imorgon bitti också, brukar ju kunna finnas soltid på förmiddagarna så jag testa iaf, annars får jag väl gå ned på stan till MT's eller Open Sun & Good Looks eller vad det nu heter. Lite trist bara iom att det är dyrare :P Speciellt då jag vill ha sådan där "lukta gott" -kräm, älskar verkligen den doften och dessvärre är dom ju inte så billiga fast jag ska nog köpa en hel flaska för då blir det lite billigare iaf.

Usch får lite ångest över vad jag ska ha på mig imorgon om vi ska ut, har så dåligt med kläder, eller nja egentligen inte men kläder jag trivs i och tycker är sådär jätte snyggt men vi får väl se, hittade en billig längre tröja/klänning idag på stan så får väl gå ned o prova den imorgon så får vi se :D
Gaah! Sicka problem man har, haha!

Nee nu ska jag försöka bädda ned mig i sängen.
Sov sött all ni där ute!
Puss godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥