lördag, maj 24, 2008

Första pluggandet på några år

Inte hunnit skriva på ett tag igen, mest för att det varit fullt upp sen har jag ju hjälpt syster med lite skol grejer, vet inte riktigt om jag vart nöjd eller inte men det visar sig :)
Annars händer inte mycket allt går framåt som vanligt.
I helgen kanske det blir att åka till Västerås på marknad, jag e sugen men jag vet inte om Micke e lika sugen som jag. Sen är det ju Eurovision Song Contest som Micke typ älskar så jag får väl sitta med och kolla och äta godis :))

Idag eller nja det började igår med en skum smärta i rygge och nu ikväll vart det värre så det gör ont så fort jag rör mig eller sitter, väldigt obehagligt speciellt när jag får svårt att andas och nästan kippar efter luft när det gör ont. Vet inte riktigt vad det är heller men det kommer lite som vågor ist för kronisk smärta. Sen har jag svårt att tackla min smärta, jag undanhåller den bara och sen när jag slappnar av kommer allt, ungefär. Tror det är så det är när jag alltid gjort illa mig och inte känt själva smärtan utan bara ser såren och så.. Aja, jag lever och blir det värre får jag väl vila lite eller nå sånt, helst så vill jag ju gå på marknad och då kan man ju inte gnälla om en ond rygg så det får vänta :)

Sitter just nu med min abtronic på, den är så häftig och den ger faktiskt resultat även om det nu inte är ett sånt överdrivet resultat som på teven, men den är värd pengarna enligt mig :)
Ska sätta den på ryggen snart för då får jag ju lite massage också, då kanske det blir bättre.


Nu ska jag iaf lägga mig o försöka slappna av och se på nån rolig teve serie. Faktiskt lite svårt att sova nu när jag inte vet hur jag ska ligga och sen sömntabletterna var ju värdelösa så då skippar jag dem helt än att ta något som inte ger någon verkan.

Hoppas ni haft en bra vecka?!
Min har gått så fort.
Förresten så köpte jag ett par fina, jättefina skor idag, såå nöjd, sätter in en bild sen om ni vill se dem? Tror jag ska köpa fler sen kanske :))

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥