måndag, maj 12, 2008

Things I like to think about


Sitter och slökollar lite på Scrubs just nu och jag måste ju bara säga att J.D är helt underbar med sina dagdrömmar och tankar, lite likt mig tror jag, haha!

Vi ska snart gå ut, först en promenad sen blir det nog bara bus och lek skulle jag tro, inte sådär jättevarmt här just nu, blåser ganska kallt men det kanske blir bättre och sen när man rör sig så brukar det bli lite varmare iaf. Måste försöka hitta mer sommar kläder till Samira också, har ganska dåligt med kläder till henne just nu men jag vill inte köpa alldeles för mycket heller då hon växer ur allt så fort.

Nu ska vi iaf ta och sätta fart här hemma så att vi hinner gå ut innan det är dags för lunch, vi hörs senare under dagen.

Vet någon förresten vart man kan komprimera videos??

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥